Nieuws
Nieuws

Nationale Meewerkweek biedt Vendor waardevolle inzichten

Afgelopen week namen verschillende directie- en managementleden van Vendor een kijkje op de werkvloer in het kader van de Nationale MeewerkWeek. Hierdoor kregen zij een beter beeld van het werk dat dagelijks wordt verricht op de verschillende afdelingen.

Manager Commerciële Binnendienst Peggy Huijbregts ging aan de slag bij Expeditie, waarbij ze merkte hoe belangrijk controles zijn om het lage percentage foutleveringen te handhaven. De Commerciele Binnendienst kreeg op haar beurt versterking van HR-manager Ingrid van Haarlem. Zij stond klanten telefonisch te woord en merkte tijdens het facturatieproces dat ook hier nauwkeurigheid van groot belang is.

Refurbishment

Marketingmanager Annelieke de Pooter en Supply Chain Manager Mark van der Haar leverden een bijdrage in het refurbishment-proces. In het Vendor-depot in Tilburg namen zij gebruikten automaten onder de loep en beoordeelden zij of de gebruikte automaten in aanmerking kwamen voor een tweede leven. Een belangrijk proces binnen onze MVO-activiteiten.

Informatie uit eerste hand

Directeur Nederland Ghislaine Ottevanger en CEO Sabine Thuysbaert gingen op locatie aan de slag bij respectievelijk een montage van Vendorproducten en bij de schoonmaak van de toiletten. Sabine Thuysbaert: “Vanuit Vendor willen wij goed begrijpen wat onze (schoonmaak)klanten bezig houdt en hoe wij daarmee rekening kunnen houden bij onze productontwikkeling en dienstverlening. Het is uitermate interessant om uit eerste hand te horen wat goed werkt en wat verbeterd kan worden. Al deze informatie neem ik mee naar onze afdelingen kwaliteit en innovatie”

De verschillende meewerk-momenten hebben voor Vendor waardevolle informatie opgeleverd. Daarom zullen, ook buiten de Nationale MeewerkWeek, deze activiteiten zeker een vervolg gaan krijgen binnen de organisatie.