What's new
What's new

Gastvrij tot op het toilet

Leisure is wereldwijd de snelst groeiende sector. Consumenten geven er maar liefst 20% van hun besteedbare inkomen aan uit. Maar let op: door het grote (en nog steeds toenemende) aanbod in mogelijkheden voor vrijetijdsbesteding is het van groot belang om je te blijven onderscheiden. En ja, ook het toilet biedt daar unieke kansen toe.

De staat van het sanitair

Bij de keuze voor een gelegenheid of accommodatie oriënteren je gasten zich veelal online. Op alle grote beoordelingssites speelt de ‘staat van het sanitair’ een belangrijke rol in de reviews. Reden genoeg voor Vendor om Meer voor Mama’s onderzoek te laten doen onder 270 ouders en kinderen tot 12 jaar over het belang van een schoon toilet tijdens hun dagje uit. Zo bezoekt 70% een etablissement liever niet nogmaals na het aantreffen van een vies toilet. Zie je hen graag een 2e keer terug? Lees dan in nog geen 10 minuten dit whitepaper van voor tot achter door.

Hoe meer happy moments, hoe meer (terugkerende) bezoekers!