Nieuws
Nieuws

Dienstverleners van Vendor aan de slag met nieuwe iMOS-app

Vendor gebruikt al sinds 2005 iMOS, een zogenoemde field service oplossing van TriOpSys. In deze IT-oplossing registreren de dienstverleners van Vendor al jaren digitaal hun werkbonnen. Recent is  iMOS uitgebreid met een nieuwe iMOS-app voor de smartphone. De input van Vendor in de afgelopen jaren is daarbij van grote waarde geweest voor de ontwikkeling van iMOS tot wat het nu geworden is.

Vendor constateerde dat het niet het maximale uit de aanwezige hardware haalde en vroeg TriOpSys naar een oplossing te zoeken. Aan het woord is Marco Nijhuis, manager dienstverlening bij Vendor: “Een telefoon om klanten te bellen, een pda om administratieve werkzaamheden te verwerken en een navigatiesysteem om de ideale route te bepalen; dat moet eenvoudiger kunnen, vonden wij binnen Vendor. In samenwerking met TriOpSys hebben wij een app ontwikkeld, waarmee onze dienstverleners hun werkzaamheden op hun smartphone kunnen uitvoeren in een moderne werkomgeving. Alle benodigde functies zijn beschikbaar: telefoneren, mailen, appen, iMOS en navigeren, inclusief koppeling met Google Maps.

Sneller en gebruiksvriendelijker

Dankzij de ontwikkeling op het gebied van smartphones is de verbinding stabieler en de processor – en daardoor de applicaties- sneller dan ooit. Het inladen van werkbonnen gaat bijvoorbeeld razendsnel. Wat goed werkt, hebben we uiteraard behouden, zoals onze menustructuur. Wel hebben we het design aangepast aan deze tijd, een helder overzicht met gebruiksvriendelijke knoppen. Ook voor onze klanten heeft dit voordelen. Zo gaat het aftekenen van de ‘proof of delivery’ nu nóg sneller dan voorheen. En uiteraard wordt het communiceren via de smartphone ervaren als eigentijds en professioneel.

Goede informatievoorziening is belangrijk voor onze dienstverlening en door deze nieuwe, moderne app kunnen wij weer jaren voort!”