Nieuws
Nieuws

Word wijzer van kleine en grote behoeften

Je hebt het vast al ondervonden in de praktijk. De nieuwe generatie studenten is mondiger en heeft andere verwachtingen van de ondersteunende dienstverlening. Die kritische houding, ook van medewerkers, legt meer druk op de facilitaire afdeling. Je als facilitair professional richten op de behoeften van studenten en medewerkers lijkt het antwoord. Ja, ook de behoeften op en om het toilet. Want zeg nu zelf: geen aandacht voor  het toilet? Daar kom je vandaag de dag toch niet meer mee weg?

Opgeruimd toilet, opgeruimd hoofd

Studenten en medewerkers hechten steeds meer waarde aan een hoogwaardige studie- en werkomgeving. Propere toiletruimtes spelen daar een belangrijke rol in, zo blijkt uit onderzoek dat Vendor liet uitvoeren onder 445 mbo-, hbo- en wo-studenten en -medewerkers met 24 verschillende nationaliteiten. Niet gevreesd: al met een paar kleine ingrepen zorg je voor een stralend sanitair. In nog geen 10 minuten heb je dit whitepaper van voor tot achter uit en weet je precies hoe je van ieder toiletbezoek een ‘happy moment’ maakt.